Shadow Legion
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sommer-arbejdslejr (Arbejdsopgaver

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Pia

Pia


Antal indlæg : 279
Join date : 13/04/09
Age : 41
Geografisk sted : Århus

Sommer-arbejdslejr (Arbejdsopgaver Empty
IndlægEmne: Sommer-arbejdslejr (Arbejdsopgaver   Sommer-arbejdslejr (Arbejdsopgaver Icon_minitimeLør Maj 16, 2009 8:32 pm

Hej Allesammen,

Som nogen af os har snakket om, var der ret god stemning for at lave en sommerarbejdslejr!

Min familie har et gammelt sommerhus hvor der er plads til op til 7 sovende gæster.

Sommerhuset ligger i nord-vest Jylland i Toftum Bjerge ved Humlum, nær Struer!

Men før vi snakker om selve processen er det nok en ret god idé at fastsætte hvad (Der skal laves) og hvornår.

Jeg har personligt ikke nogle præferencer, men får først sommerferie den 29. Juni. Smile

Min familie plejer ikke at være deroppe meget, men det skal lige indover med dem først, da det jo er deres location. Men der skulle ikke være noget i vejen for det skulle jeg mene.

Jeg har ikke rigtigt nogle arbejdsopgaver andet end måske at lave et kostume-magasin så vi har lidt forskellige ting at rive frem hvis det skulle blive aktuelt, enten til rollespil eller events.

Må jeg lige høre hvad folk har af forslag til:

Arrow Arbejdsopgaver

Arrow Tidspunkt
Tilbage til toppen Go down
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

Sommer-arbejdslejr (Arbejdsopgaver Empty
IndlægEmne: Sv: Sommer-arbejdslejr (Arbejdsopgaver   Sommer-arbejdslejr (Arbejdsopgaver Icon_minitimeSøn Maj 17, 2009 5:41 pm

Synes det lyder cool med et sommerhus ophold hvor vi hygger os med at lave nogen ting sammen.

man kan eventelt hvis man kan fage det med, lave et par kostumer eller armors, dem der kan sy kan sy stof ting som de mangler eller sådan ting.

vi kan tage nogen fede billeder af os i vores dragter, prøve lidt kræfter med noget star wars rollespil Smile

bare et par forslag her fra.

hvad angår tidspunktet ved jeg ikke personligt lige nu, jeg skal nok ogdå til vanløse i juli måned en uge eller to og sådan, men ellers har jeg ikke de helt store rejse planer :-)
Tilbage til toppen Go down
 
Sommer-arbejdslejr (Arbejdsopgaver
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Legion :: Gæster :: Events og Kommende Arrangementer-
Gå til: