Shadow Legion
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!!

Go down 
+2
Thrawn
Predator
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
The Marster

The Marster


Antal indlæg : 88
Join date : 03/05/09
Age : 31

Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!!   Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 15, 2009 10:40 pm

jeg kommer til stationen, og nok som boba^_^ skal lige finde ud af hvordan det passer med tog, jeg tror vist bare at jeg tager det på i toget, det er nememr ind at jeg skal klæde om Smile (andre steder) = jeg klæder om hjemme Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!!   Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 16, 2009 10:57 am

jeg snakkede med Rune igår i telefonen (thrawn)

det ser ikke ud til han kan komme alligevel da det er for tidlig paraden starter Sad

jeg ved ikke om vi stadig skal gennemføre det, det er ikke så fedt hvis vi ikke er flere, men venter lige og ser hvad han skriver her i tråden inden jeg gør noget overilet.
Tilbage til toppen Go down
The Marster

The Marster


Antal indlæg : 88
Join date : 03/05/09
Age : 31

Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!!   Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 16, 2009 11:01 am

hmm ja deter tideligt, men kan vi ikke bare mødes sener? Smile
Tilbage til toppen Go down
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!!   Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 16, 2009 11:10 am

nop paraden starter jo der så det kan ikke rigtig lade sig gøre.

jeg selv er stadig mega tændt på dette her og håber vi kan komme frem med en løsning så Rune (II) også kan komme med.

jeg håber vitterligt ihvertfald ikke vi må aflyse dette her.
Tilbage til toppen Go down
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!!   Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 17, 2009 6:04 pm

har snakket med Thrawn i telefonen, og det kan ikke lade sig gøre for ham at være til paraden klokken 10.30 omklædt Sad

jeg har fuld forstålighed for dette da han så ellers skal meget meget tidlig afsted.

så vi blir kun 2 som det ser ud nu og det er for lidt til jeg synes vi skal gennemfører dette her event.

Jeg vil stadig gerne afsted, men som sagt blir vi kun to så er det ikke meget ved det, det er sjovere og være flere til stede.
Tilbage til toppen Go down
The Marster

The Marster


Antal indlæg : 88
Join date : 03/05/09
Age : 31

Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!!   Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 17, 2009 6:37 pm

hmm.. det bestemmer du Dan Smile
Tilbage til toppen Go down
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!!   Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 17, 2009 7:17 pm

Synes bare at er vi kun 2 så går det sjove lidt af det :-)
Tilbage til toppen Go down
The Marster

The Marster


Antal indlæg : 88
Join date : 03/05/09
Age : 31

Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!!   Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 17, 2009 8:20 pm

oki, vi aflyser? helt fint med mig^_^ så kan jeg arbejde lidt Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!!   Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!! - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tid til og lufte kostumerne igen......!!!AFLYST!!!
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Legion :: Gæster :: Events og Kommende Arrangementer-
Gå til: