Shadow Legion
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Jesper the M
Admin
Jesper the M


Antal indlæg : 183
Join date : 11/04/09
Age : 48
Geografisk sted : Frederikssund

SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Empty
IndlægEmne: SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09   SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:17 pm

hej folkens, nu er det på tide at vi kommer hvider her i SL, så jeg vil starte med en skovtur her den 16/8-09 kl 10:00 til 18:00, hvor vi skal afprøve IR pistoler i det grønde, jeg har ikke bestemt mig for hvor vi vil tage hen inu, men hade en plan om at tage i hareskoven, men den er bare ikke den beste skov til IR-battel, så hvis der er nogen ønsker så bare sige til.
Alle er velkommen til SL skovturen og til at prøve Battlefront Live, medlemmer som ikke medlemmer.

Skovtur
Det vil blive lige som en skovtur den første gang, man tager selv sin madpakke og drikkevare med og det er op til den enkelte hvad hun/han vil tage på af tøj eller kostume, (jeg kommer selv i kamo tøj, så jeg bedere kan få ram på jer Twisted Evil )

IR Battlefront Live
jeg tager IR pistoler med til 30 mand, så der er nok til alle og så tager vi nogle forskælige spil, jeg lover jer at det nok skal blive grineren Very Happy

SL skovtur på Fyn og Jylland
hey Thrawn, hvis du og nogle fra den anden side af brugen også gerne vil lave en sådan tur på Fyn og/eller Jylland, så bare sig til, så sender jeg gerne en kasse med IR pistoler med posten til jer. Basketball

men ellers så er den første skovtur her på Sjælland og der er i fra Fyn og Jylland jo selvfølgelig også meget hvelkommen Smile

SL skovtur (Battlefront Live)
Dato: d. 16/8-09.
Tidspunkt: kl 10:00 til 18:00.
Sted: ikke fastlagt, men det bliver på Sjælland.
Tilmæling til SL skovtur: giv lyd fra ja om i kommer eller ej per mobil til tlf. 31 25 90 64, så hvil jeg opdater jeres navne her under.

Deltager til SL skovtur (Battlefront Live):

Jesper the M


Sidst rettet af Jesper the M Søn Aug 09, 2009 2:52 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.shadowlegion.dk
Pia

Pia


Antal indlæg : 279
Join date : 13/04/09
Age : 41
Geografisk sted : Århus

SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Empty
IndlægEmne: Sv: SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09   SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 12:45 am

Det er desværre meldt for sent ud til at jeg kan komme... Skal på tutorweekend den weekend...
Tilbage til toppen Go down
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Empty
IndlægEmne: Sv: SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09   SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 10:04 am

jeg må tilstå jeg totalt glemte arrangementet.

jeg var chaffør på en bil hele sidste uge som min mor havde lejet for at kunne komme ud og se nogen ting, og i den her uge har jeg en motorcykel til rådighed som jeg mere eller mindre har købt, så den har jeg rigtig været ude og rulle på.

fik mit mc kort forrige onsdag så det trak lidt og komme ud og køre hehe.
Tilbage til toppen Go down
Jesper the M
Admin
Jesper the M


Antal indlæg : 183
Join date : 11/04/09
Age : 48
Geografisk sted : Frederikssund

SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Empty
IndlægEmne: Sv: SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09   SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 6:22 am

hej folkens, jeg var nok lidt for sendt ude med den her, men jeg laver bare en ny dato og så prøver vi bare igen Smile er der nogen som har nogle ønsker til sted og dato, til en ny SL skovtur (Battlefront Live)? Basketball
Tilbage til toppen Go down
http://www.shadowlegion.dk
Jesper the M
Admin
Jesper the M


Antal indlæg : 183
Join date : 11/04/09
Age : 48
Geografisk sted : Frederikssund

SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Empty
IndlægEmne: Sv: SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09   SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 6:24 am

Predator skrev:
jeg må tilstå jeg totalt glemte arrangementet.

jeg var chaffør på en bil hele sidste uge som min mor havde lejet for at kunne komme ud og se nogen ting, og i den her uge har jeg en motorcykel til rådighed som jeg mere eller mindre har købt, så den har jeg rigtig været ude og rulle på.

fik mit mc kort forrige onsdag så det trak lidt og komme ud og køre hehe.

tillykke med kortet Dan det glæder vi os til at smage Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.shadowlegion.dk
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Empty
IndlægEmne: Sv: SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09   SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 12:20 am

takker Jesper, jaa så blev man næsten motorcykellist, skal lige betale for maskinen og så er man en del af biker flokken hehe Smile

hvad vil du gerne smage ?? Smile
Tilbage til toppen Go down
Jesper the M
Admin
Jesper the M


Antal indlæg : 183
Join date : 11/04/09
Age : 48
Geografisk sted : Frederikssund

SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Empty
IndlægEmne: Sv: SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09   SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 10:04 pm

Predator skrev:
takker Jesper, jaa så blev man næsten motorcykellist, skal lige betale for maskinen og så er man en del af biker flokken hehe Smile

hvad vil du gerne smage ?? Smile
ja det koster jo en omgang at bestå til mc kort Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.shadowlegion.dk
The Marster

The Marster


Antal indlæg : 88
Join date : 03/05/09
Age : 31

SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Empty
IndlægEmne: Sv: SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09   SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 10:25 am

var det en god tur?? argeligt jeg ikke kunne komme med Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Empty
IndlægEmne: Sv: SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09   SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 12:37 pm

Okay meeen siden jeg bestod var det så ikke mig som skulle ha en kold pils hehe

men vi kan da snildt nuppe en kold næste gang vi ses til et arrangement :-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Empty
IndlægEmne: Sv: SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09   SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
SL skovtur (Battlefront Live) den 16/8-09
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Legion :: Gæster :: Events og Kommende Arrangementer-
Gå til: