Shadow Legion
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Så lad os præsentere os selv!

Go down 
+13
Mara Jade
hans ole
The Marster
Predator
Kei
Pia
Mrs.Terrick
TK-2074
TERRICK
DavetheDane
Jesper the M
Spacepirat
The Revanchist
17 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
RedDread

RedDread


Antal indlæg : 22
Join date : 05/06/09

Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 11, 2009 3:26 am

tja, jeg kan ikke sige jeg er fan, men det var jo min lillebror :p..

jeg prøver på at få fat på jesper i øjeblikket, regner med at komme.
Tilbage til toppen Go down
Pia

Pia


Antal indlæg : 279
Join date : 13/04/09
Age : 40
Geografisk sted : Århus

Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 11, 2009 8:13 am

Det lyder super! Smile

Jeg vil se om jeg har tid til at bage nogle boller til os til Lørdag, er glad for at du overvejer det! alien
Tilbage til toppen Go down
Royal Guard




Antal indlæg : 1
Join date : 09/09/09

Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 3:39 pm

hejsa!

jeg hedder anders birkenskov er 28 år gammel og bor helt oppe i det nordligste jylland.

som i nok kan se på mit brugernavn er jeg meget interesseret i royal guards. jeg har købt sådan et kostume. egentlig ville jeg have været medlem af 501st legion, men jeg hørte dårlige ting om dem fra en bekendt, som sagde at jeg skulle besøge jeres forum.

rollespil og så videre er ikke rigtig mig, så min interesse ligger i at samle og lave dragter santa


anders
Tilbage til toppen Go down
Jesper the M
Admin
Jesper the M


Antal indlæg : 183
Join date : 11/04/09
Age : 48
Geografisk sted : Frederikssund

Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:54 pm

Hej Anders velkommen til Shadow Legion
Tilbage til toppen Go down
http://www.shadowlegion.dk
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:08 pm

Stort velkommen Anders.

Jeg er selv medlem af 501st Nordic Garrison, om 501st er dårlig, hmm det ved jeg ikke, jeg har haft en del sjove oplevelser igennem det. Grunden til jeg er begge steder er at jeg vil nyde min hobby fuldt ud og man behøver ikke være bundet til blot en kostume klub når der er flere.

flere klubber, flere chancer for og komme ud og troppe.


kan se du interesser dig for Royal guards....cool Smile

jeg er selv ved og sætte et guard kostume sammen, har følgende indtil videre.

Glasfiber hjelm
vinrød innerdragt
postrød yderdragt

mangler stadig lidt til outfittet som

Handsker
Støvler
force pike og eventuelt en vinrød innerdragt.

ovevejer om jeg så igen også skal få fat på de røde armor plader så det blir en af Elite vagterne.

men stort velkommen ihvertfald, håber du vil deltage aktivt her på forummet og når du kan så komme med til vore spændene arrangementer.

ps bor selv i Jylland, nærmer betegnet Herning Smile
Tilbage til toppen Go down
Pia

Pia


Antal indlæg : 279
Join date : 13/04/09
Age : 40
Geografisk sted : Århus

Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:55 am

Jamen hej Anders! Smile

Jeg er en af logens piger. Smile (de få) og aktivitetsniveauet kører desværre lidt op og ned for mig (Læser til bioanalytiker) og har et par ansvarsområder på min skole, så *pyha*
Royal guard. Det lyder faktisk ret fedt som kostume-valg. Smile

Velkommen i fællesskabet! Smile
Tilbage til toppen Go down
Jesper the M
Admin
Jesper the M


Antal indlæg : 183
Join date : 11/04/09
Age : 48
Geografisk sted : Frederikssund

Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:09 pm

Pia skrev:
Jamen hej Anders! Smile

Jeg er en af logens piger. Smile (de få) og aktivitetsniveauet kører desværre lidt op og ned for mig (Læser til bioanalytiker) og har et par ansvarsområder på min skole, så *pyha*
Royal guard. Det lyder faktisk ret fedt som kostume-valg. Smile

Velkommen i fællesskabet! Smile

hej pia hvis du kunde tenke dig at lave et Royal guard kostume, så kan jeg hurtigt skaffe dig en hjelm og en stav og så kan du jo sakens sy resten selv ellers kan græte, så det er bare at gå til den What a Face
Tilbage til toppen Go down
http://www.shadowlegion.dk
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:24 am

kunne du eventuelt hjælpe mig med og få fat på en ordentlig force pike engang jesper, og et par handsker.

Det skal være Return versionen, ikke episode III, mener der er forskel på dem nemlig med farven.

så mangler jeg et par røde støvler, og nok den der røde innerdragt, men ved du hvor den kan ehverves ??

vil jeg lave ham til Crimson Guard skal jeg bruge lidt rødt Stormtrooper armor, men det ved jeg ikke endnu om jeg vil.
Tilbage til toppen Go down
Jesper the M
Admin
Jesper the M


Antal indlæg : 183
Join date : 11/04/09
Age : 48
Geografisk sted : Frederikssund

Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:58 am

Predator skrev:
kunne du eventuelt hjælpe mig med og få fat på en ordentlig force pike engang jesper, og et par handsker.

Det skal være Return versionen, ikke episode III, mener der er forskel på dem nemlig med farven.

så mangler jeg et par røde støvler, og nok den der røde innerdragt, men ved du hvor den kan ehverves ??

vil jeg lave ham til Crimson Guard skal jeg bruge lidt rødt Stormtrooper armor, men det ved jeg ikke endnu om jeg vil.

jeg kikker lige på det, så vender jeg lige tilbage til dig, i løbet af ugen, med hvad jeg har fundet ud af.
Tilbage til toppen Go down
http://www.shadowlegion.dk
Pia

Pia


Antal indlæg : 279
Join date : 13/04/09
Age : 40
Geografisk sted : Århus

Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 7:11 am

Og hvor lidt skal denne herlighed så koste mig Jesper? Smile
Tilbage til toppen Go down
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:15 am

Super jesper, det glæder jeg meget til.

du må godt hvis du kan finde frem til det om jeg skal have en rød innerdragt på, farven på handskerne (ROTJ version) mener de er lilla i return og postrøde i episode III ellers er det omvendt.


Og til dig Pia. Sørg for og give lidt mere for hjelmen og få en i glasfiber. En Don post er fed nok men har to minusser.
Den har en forkert mørkrød farve, og er meget smal og få over hovedet.

Jeg har selv en af dem som er malet om og fået sort glas monteret i stedet for det vinrøde, den er ikke rar og tage på.

Så har jeg den uber cool i glasfiber, den er bare dejlig med den rigtige farve og sort glas som er kul sort ude fra men som alm klar glas og kigge ud af.

Den vejet intet, er let som en fjer og stadig meget holdbar, glider ned over hovedet Like a charm

kort sagt en super fed hjelm som jeg faktisk ikke gav meget mere for end en don post.

Det er hvad jeg klart anbefaler dig min forhåbentlig kommmende guard kollega :-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så lad os præsentere os selv!
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Legion :: Gæster :: Introduktion-
Gå til: