Shadow Legion
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Så lad os præsentere os selv!

Go down 
+13
Mara Jade
hans ole
The Marster
Predator
Kei
Pia
Mrs.Terrick
TK-2074
TERRICK
DavetheDane
Jesper the M
Spacepirat
The Revanchist
17 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 03, 2009 9:17 pm

´Hellkommen Master *studer dit kranie* det vil passe godt på min trofæ hylde Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
The Marster

The Marster


Antal indlæg : 88
Join date : 03/05/09
Age : 30

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 03, 2009 9:22 pm

hehe hmm predator, jeg tror at vi bedre kan sammerarbejde ind kæmpe, Boba Fett Vs Predator? hehe det kunne da være fedt, menn tror du ikke at vi skal gå sammen? bounce Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Pia

Pia


Antal indlæg : 279
Join date : 13/04/09
Age : 40
Geografisk sted : Århus

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 03, 2009 10:01 pm

Yaii Rune, velkommen! Hey, jeg har en idé til den 13. Juni. mine forældre har et sommerhus 5 km fra Lemvig, så hvis det er kan vi tage en weekend i sommerhus?
Tilbage til toppen Go down
Jesper the M
Admin
Jesper the M


Antal indlæg : 183
Join date : 11/04/09
Age : 48
Geografisk sted : Frederikssund

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 03, 2009 11:25 pm

hej Rune godt at se dig på vores forum cheers ja der er nok skedt en del siden sidst Very Happy hvores hjemmeside er også på vej den bliver mega fed.

hvordan går det med din Boba Fett har du nogle billeder af den? What a Face
Tilbage til toppen Go down
http://www.shadowlegion.dk
hans ole

hans ole


Antal indlæg : 2
Join date : 21/05/09
Age : 49
Geografisk sted : aalborg

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 21, 2009 9:15 pm

Så fandt jeg også dette forum. Eller Predatore gav mig et hint. Smile

Min fasination startede back in the day. Min far og onkel tog mig ind og se en film med raketter som de sagde. Efter filmen var jeg fanget. Filmen de tog mig ind og se var A new hope. Da Return kom så jeg i biografen med min fætter og en anden onkel. Men hov der var da sket en masse desvære havde jeg misset Empire og det var først omkring 86 jeg så den. Selvfølgelig havde jeg en masse legetøj, men det er desvære forsvundet. Ak ja det var tider. Smile

Jeg tror aldrig jeg kommer til at eje en dragt. Men jeg syntes det er fedt at der er nogle der gider bruge så mange penge og tid på det. Før i tiden spillede jeg en del rollespil både i Star Wars universet og i DAD. Men der er mange årsiden.

Pt samler jeg primært på legetøj fra 70'erne og 80'erne. Jeg har valgt at focuserer på Han Solo men har da et eksemplar af de 96 basis figure. I kan se min samling her
Tilbage til toppen Go down
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 21, 2009 9:28 pm

vilvære den førreste til og sige velkommen til Shadow Legion Smile

Det er godt og se dig her inde, og jeg synes kun det er fedt og få en med en anden star wars interesse her ind også.

Håber du vil komme til og holde af forummet Smile
Tilbage til toppen Go down
Mara Jade

Mara Jade


Antal indlæg : 16
Join date : 21/04/09
Age : 37
Geografisk sted : Vejle

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 01, 2009 9:17 pm

Jamen, så må jeg jo også hellere være med, siden jeg nu er begyndt at skrive indlæg herinde Wink

Jeg har luret et stykke tid, men nu er tiden vist kommet til at sige hej.

Jeg går under det civile navn Anna, men i nørd sammenhænger lyder (og holder jeg mest af) navnet Mara Smile Det navn har fulgt mig i tykt og tyndt, siden jeg joinede Skywalker.dk for fire år siden, og sådan skulle det gerne blive ved med at være.

En del af jer så mig nok i Taastrup, hvor jeg stod for vores arena, samt var en af de duellerende på scenen Smile

Jeg har cosplayet siden...hm...2006, og ejer efterhånden en del kostumer. Padmé Sleepless Nights Gown, som jeg havde på i paraden. Der mangler en paryk i øjeblikket, og en tiara til håret, men ellers er den fin og færdig Smile

Jeg har et grønt Mara kostume, som jeg er utrolig glad for og stolt af.

Derudover har jeg lige fået lavet et nyt og forbedret Jedi kostume, som jeg fik masser af positiv respons på i weekenden - et kostume jeg også selv er meget, meget glad for. I så mig nok i det på scenen. Det, med Aurabesh tegn på mine tabs Smile

Og så leger jeg Hogwarts elev i ny og næ Wink
Tilbage til toppen Go down
http://swawakening.proboards.com/index.cgi
Pia

Pia


Antal indlæg : 279
Join date : 13/04/09
Age : 40
Geografisk sted : Århus

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 01, 2009 10:07 pm

Yaii Mara, glad for at du vil være med herinde også! Very Happy

Hogwards? CoooL! Jeg er en megastor Harry Potter fan også! Især da nogle folk snakkede om at lave Hogwards i LAIVudgave! Razz
Tilbage til toppen Go down
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 01, 2009 10:21 pm

Jamen så vil jeg da lige sige velkommen Mara, vi kender jo efterhånden hinanden efter en del år på skywalker begge to Smile

vil også lige kommenter dit jedi kostume.....gjorde det vidst også i lørdags mener jeg, men det så godt ud med de der tegn du havde malet på dine tabbarts.

jeres lys sværds keografi....ehh ja, det var også ganske godt lavet synes jeg, den klaede i flot.
Tilbage til toppen Go down
Pia

Pia


Antal indlæg : 279
Join date : 13/04/09
Age : 40
Geografisk sted : Århus

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 01, 2009 10:32 pm

Ja, helt klart!! Very Happy

Jeg var helt betaget og tænkte: Wow, det vil jeg også!
Tilbage til toppen Go down
RedDread

RedDread


Antal indlæg : 22
Join date : 05/06/09

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 05, 2009 3:05 pm

halløj,
så har Gilbert endelig fået nosset sig sammen til at oprette en profil!..
Tilbage til toppen Go down
Kei
Admin
Kei


Antal indlæg : 48
Join date : 12/04/09
Age : 34

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 05, 2009 6:51 pm

det må jeg nok sige Gilbert det tog godt nok sin tid før de kom frem Laughing

jamen så må jeg nok hellere gøre dig grøn. men ellers velkommen til siden Cool
Tilbage til toppen Go down
Jesper the M
Admin
Jesper the M


Antal indlæg : 183
Join date : 11/04/09
Age : 48
Geografisk sted : Frederikssund

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 05, 2009 10:43 pm

hey Gilbert Very Happy

en gammel sørøver er vendt tilbage til sin gamle havn What a Face
Tilbage til toppen Go down
http://www.shadowlegion.dk
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 06, 2009 12:04 am

kender dig ik men alligevel velkommen til forummet Smile

nice pic, er du scout trooper ???


har da forresten også en ny update til min profil prasentation, har fået endnu en hobby.

i Tirsdags var jeg med firmaet ude og fiske i en put and take sø, det blev jeg en del bidt af da jeg havde to temmelig store ørreder på krogen, men de slap dog begge væk Sad

den førreste fordi jeg ikke havde et net til og hive den op af vandet, den var kørt helt træt af kampen med den, men med et kom den til sig selv igen og slog et slag med halen og så sprang snøren GRRRR

den næste bed ikke ordentlig fast på krogen og vips farveller polle.

Nå men nu er det ik gået værre eller bedre end jeg har fået en del nyt udstyr og er begyndt og fiske put and take ind imellem hehe Smile
Tilbage til toppen Go down
RedDread

RedDread


Antal indlæg : 22
Join date : 05/06/09

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 06, 2009 12:32 am

det kalder jeg da noget af en velkomst,

jah det er en scout trooper.. har vist også et pic. et eller andet sted hvor jeg står i den på en sene og spille guitar hero til D3.

men ehm, jeg ser frem til at få skrevet noget gøjl og diskutere star wars.
Tilbage til toppen Go down
Jesper the M
Admin
Jesper the M


Antal indlæg : 183
Join date : 11/04/09
Age : 48
Geografisk sted : Frederikssund

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 06, 2009 10:07 am

hey RedDread, nu vor du har en scout trooper, så burte du jo lige starte med at kikke under Shadow Legion's afdelinger og så SL Projekter, der vil du nok finde noget som kunde have din interesse Cool
Tilbage til toppen Go down
http://www.shadowlegion.dk
Zinit

Zinit


Antal indlæg : 53
Join date : 11/04/09
Age : 41
Geografisk sted : Frederikssund

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 06, 2009 10:19 am

hej RedDread velkommen til, håber at du kommer til, at hygge dig herinde Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 06, 2009 11:30 am

ved udemærket det er en scout, har selv en hehe Smile men mente om det var din eller et billed du havde fundet på nettet, skal du ikke være medlem af 501st ??
Tilbage til toppen Go down
Pia

Pia


Antal indlæg : 279
Join date : 13/04/09
Age : 40
Geografisk sted : Århus

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 06, 2009 7:56 pm

Hey RedDread,

Velkommen til! Var du med til Taastrup dagen, så jeg måske havde æren af at vide hvem du er?
Tilbage til toppen Go down
The Revanchist

The Revanchist


Antal indlæg : 130
Join date : 12/04/09
Age : 36
Geografisk sted : Hedehusene (the outer rim)

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 06, 2009 8:26 pm

Han hedder gilbert! han har faktisk teknisk set været medlem i længere til.... han har bare været doven!

Hva så Gilbert! Så fik jeg dig ind på forumet... det var også på tide hæ!
ALLE SAMMEN! Gilbert er en frisk og fyrig guttermand! Hans ånd kan sikkert hjælpe med at peppe logen igang!

Ham findes der nemlig kun en af..... heldigvis! hihihi!

VELKOMMEN TIL GILBERT!
Tilbage til toppen Go down
Thrawn




Antal indlæg : 109
Join date : 11/04/09
Age : 49

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 06, 2009 10:41 pm

Som logens stormtrooper oberst og biker scout vil jeg også sige velkommen til Gilbert:-)
Tilbage til toppen Go down
RedDread

RedDread


Antal indlæg : 22
Join date : 05/06/09

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 07, 2009 2:10 pm

The Revanchist skrev:
Han hedder gilbert! han har faktisk teknisk set været medlem i længere til.... han har bare været doven!

Hva så Gilbert! Så fik jeg dig ind på forumet... det var også på tide hæ!
ALLE SAMMEN! Gilbert er en frisk og fyrig guttermand! Hans ånd kan sikkert hjælpe med at peppe logen igang!

Ham findes der nemlig kun en af..... heldigvis! hihihi!

VELKOMMEN TIL GILBERT!


alt for dorven..

selvfølgelig er jeg en guttermand, der er vel aldrig for sent
jeg kan da allerede se der er blevet skrevet flere beskeder
efter jeg er logget ind, end gennemsnit (muhahaa)

heldigvis, gad sku ikke konkurrere med mig selv..

JO TAK.


Predator selvfølgelig er det min egen kostyme, man kan også lige se min bror i baggrunden :p,

Pia, desvære jeg skulle til noget børne fødselsdag..


jeg har ikke rigtigt fået kigget på 501st, men det kunne jeg da overveje Wink.


tak for alle de fine hilsner,
jeg må lige få nosset mig sammen, og møde op til næste forsamling Wink


Mvh. Gilbert
Tilbage til toppen Go down
The Marster

The Marster


Antal indlæg : 88
Join date : 03/05/09
Age : 30

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 07, 2009 2:50 pm

Jammen god dag med dig RedDreas Very Happy Velkommen til Smile
glæder mig tila t arbejde sammen med dig Smile
Tilbage til toppen Go down
RedDread

RedDread


Antal indlæg : 22
Join date : 05/06/09

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 07, 2009 8:51 pm

The Marster (sky) skrev:
Jammen god dag med dig RedDreas Very Happy Velkommen til Smile
glæder mig tila t arbejde sammen med dig Smile

ilm. Wink
Tilbage til toppen Go down
Pia

Pia


Antal indlæg : 279
Join date : 13/04/09
Age : 40
Geografisk sted : Århus

Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 08, 2009 8:50 am

Hey Red! Det er bare fjong? Skal du så måske med til Lemvig arrangementet på Lørdag?

Personligt elsker jeg børnefødselsdage! cheers

Bare ikke for ofte! geek
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så lad os præsentere os selv!   Så lad os præsentere os selv! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så lad os præsentere os selv!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Legion :: Gæster :: Introduktion-
Gå til: