Shadow Legion
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 lidt om mig :)

Go down 
ForfatterBesked
Royal GuardDK

Royal GuardDK


Antal indlæg : 3
Join date : 05/11/12
Geografisk sted : Were The Emperor are Im There To

lidt om mig :) Empty
IndlægEmne: lidt om mig :)   lidt om mig :) Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 12:18 pm

hej jeg hedder morten petersen jeg kommer fra fyn og er 26. jeg er stor star wars fan og specialt the sith lords er min favorit, jeg står overfor at skulle lave mit royal guard kostume færdig så det kan godkendes, jeg håber med hele mit hjerte at i vil hjælpe mig, det ville gøre mit største ønske til at gå i opfyldese, at gøre børn glade ved at være mmed dem og tage billeder sammen med dem ville gøre mig glad, jeg bliv ramt af kræft for 2 måneder siden, det var der at nu skal det være nu skat mit kostme gøre færdig og godkendes Smile så håber i kan hjælpe nå men det var lidt om mig Join The Dark Side Evil or Very Mad




Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me
Tilbage til toppen Go down
 
lidt om mig :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Legion :: Gæster :: Introduktion-
Gå til: