Shadow Legion
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Genganger ,, uhh og buhh

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
The Dark Apostle

The Dark Apostle


Antal indlæg : 4
Join date : 16/11/09
Age : 49
Geografisk sted : Classified

Genganger ,, uhh og buhh Empty
IndlægEmne: Genganger ,, uhh og buhh   Genganger ,, uhh og buhh Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:40 am

Hej Alle,

Mit navn er Jesper Kristensen og jeg har været medlem før, tabte en tid interessen for STAR WARS og gik derfor "radio-silence"
Men nu er jeg tilbage.

Hvem er jeg,, tjahh jeg er ung mand på snart 35 så har diverse interesse både inde for fantasy genren og for scifi,,
For tiden pusler jeg med en Word Bearers af Legion Astartes og .. så har jeg lige en Stormtrooper hjelm som jeg groft har overset.. men dette bliver rådet bod,, men til min store ærgelse ,, mangler jeg lige en item mere til min trooper hjelm for at den er helt i top.. og det er et sæt højtalere som skal sidde i arrators-området.. .. hvis det siger nogen noget.... skidt,, der er sikkert nogen her som kender til dig og kan give en sober forklaring. udover dette bruger jeg min kostbare tid på min kæreste, venneer, studier og arbejde.. og nu også dette forum.. på opfordring af min gode kammerat Rune Smile Tiden var moden.. da jeg nu har skulet længe på min dejlig Stormtrooper hjelm.. den var mit tegn ,, på at det var på tide at vende tilbage til vante græsgange.. dog med måde ;-) hehe..

Nå men,, chi chat ,, fortsættes på et givent tidspunkt..
Tilbage til toppen Go down
Predator

Predator


Antal indlæg : 262
Join date : 16/04/09
Age : 46
Geografisk sted : my spaceship looking down on Earth

Genganger ,, uhh og buhh Empty
IndlægEmne: Sv: Genganger ,, uhh og buhh   Genganger ,, uhh og buhh Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 10:34 am

Velkommen tilbage Jesper, godt og høre fra dig igen Smile

jeg vi kender jo hinanden uden for forummet også, så det er sgu godt og høre du igen har fået blod på tanden og fået lyst til og dyrke det her hobby område igen.

kommer du forbi Collector Mania så kom endelig forbi og sig hej, jeg er på messen lørdag som en af tidens størreste skurke fra gyser verdnen, nemlig Jason Voorhees, rendte tør for ofre ved Camp Blood og Crystal Lake hehe.
Tilbage til toppen Go down
The Dark Apostle

The Dark Apostle


Antal indlæg : 4
Join date : 16/11/09
Age : 49
Geografisk sted : Classified

Genganger ,, uhh og buhh Empty
IndlægEmne: Genganger det er mig   Genganger ,, uhh og buhh Icon_minitimeMan Apr 19, 2010 11:45 am

Hej Dan, heller sent end aldring,, jeg har været væk fra dette forum alt for længe,, men regner med at bruge mere tid på det så snart jeg er færdig med min bacherlor opgave,, Men tak Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Genganger ,, uhh og buhh Empty
IndlægEmne: Sv: Genganger ,, uhh og buhh   Genganger ,, uhh og buhh Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Genganger ,, uhh og buhh
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Genganger ,, uhh og buhh

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Legion :: Gæster :: Introduktion-
Gå til: